Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interpersonální konflikty a návrhy na zlepšení pracovních podmínek
Vejnarová, Eliška ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Ve své práci se budu zaměřovat na interpersonální konflikty, způsoby jejich zvládání a předcházení jim. Také popíši jak ideálně jednat v konfliktních situacích a dosáhnout co nejlepšího řešení tou “pravou” cestou.
Popis pracovní činnosti v oblasti Inspekce Ministerstva obrany.
Staso, Petr ; Dědáková, Kateřina (vedoucí práce) ; Halberštát, Ladislav (oponent)
Jméno a příjmení autora: Petr Staso Název bakalářské práce: Popis pracovní činnosti inspektora Inspekce ministra obrany Pracoviště: Katedra vojenské tělovýchovy UK FTVS Vedoucí bakalářské práce: Ing. Mgr. Kateřina Dědáková Rok obhajoby bakalářské práce: 2011 Abstrakt: Řešený problém: Řešeným problémem jsou pracovní činnosti zaměstnance na systemizovaném místě Inspektor ministra obrany (dále jen inspektor). Ve spojení s fyzickou náročností není tento problém tak zřejmý, ale ve spojení s psychickou náročností a odpovědností je tento problém již markantnější. Pracovní náplní inspektora je provádění inspekční a kontrolní činnosti v rámci celého rezortu Ministerstva obrany, koncepční a analytickou činnost nevyjímaje. I když se jedná o tzv. úřednickou práci, tak vojáci z povolání musí splňovat i veškeré fyzické limity vyplývající ze služebního poměru vojáka z povolání Cíl práce: Cílem práce je popis a porovnání pracovních činností pracovníků OIV IMO1 . Metody: Základní použitou metodou výzkumu bude přímé pozorování, konkrétně snímek pracovního dne inspektora, který spočívá v zaznamenávání své činnosti během jednoho dne nebo týdne. Výsledky: Výsledkem této práce je určení činnosti, která trvá inspektorovi nejdelší dobu a vykonává ji nejčastěji v porovnání s normálním pracovním dnem v kanceláři a dnem, kdy vykonává...
Popis pracovní činnosti v oblasti Inspekce Ministerstva obrany.
Staso, Petr ; Dědáková, Kateřina (vedoucí práce) ; Halberštát, Ladislav (oponent)
Jméno a příjmení autora: Petr Staso Název bakalářské práce: Popis pracovní činnosti inspektora Inspekce ministra obrany Pracoviště: Katedra vojenské tělovýchovy UK FTVS Vedoucí bakalářské práce: Ing. Mgr. Kateřina Dědáková Rok obhajoby bakalářské práce: 2011 Abstrakt: Řešený problém: Řešeným problémem jsou pracovní činnosti zaměstnance na systemizovaném místě Inspektor ministra obrany (dále jen inspektor). Ve spojení s fyzickou náročností není tento problém tak zřejmý, ale ve spojení s psychickou náročností a odpovědností je tento problém již markantnější. Pracovní náplní inspektora je provádění inspekční a kontrolní činnosti v rámci celého rezortu Ministerstva obrany, koncepční a analytickou činnost nevyjímaje. I když se jedná o tzv. úřednickou práci, tak vojáci z povolání musí splňovat i veškeré fyzické limity vyplývající ze služebního poměru vojáka z povolání Cíl práce: Cílem práce je popis a porovnání pracovních činností pracovníků OIV IMO1 . Metody: Základní použitou metodou výzkumu bude přímé pozorování, konkrétně snímek pracovního dne inspektora, který spočívá v zaznamenávání své činnosti během jednoho dne nebo týdne. Výsledky: Výsledkem této práce je určení činnosti, která trvá inspektorovi nejdelší dobu a vykonává ji nejčastěji v porovnání s normálním pracovním dnem v kanceláři a dnem, kdy vykonává...
Interpersonální konflikty a návrhy na zlepšení pracovních podmínek
Vejnarová, Eliška ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Ve své práci se budu zaměřovat na interpersonální konflikty, způsoby jejich zvládání a předcházení jim. Také popíši jak ideálně jednat v konfliktních situacích a dosáhnout co nejlepšího řešení tou “pravou” cestou.
Aktivizující metody a techniky učení v českém jazyce na základní škole
KAŠPAROVÁ, Eva
Cílem této diplomové práce je zjištění vlivu využití vybraných aktivizujících metod a technik učení na úroveň slohového projevu žáků základní školy. Teoretická část práce popisuje vybrané aktivizující metody a techniky učení v souvislosti s využitím ve výchovně-vzdělávacím procesu. V praktické části je pak proveden experiment, který ověřuje vliv využití těchto metod na vývoj slohového potenciálu žáků. Pomocí dotazníkového šetření je zkoumána obliba práce s vybranými aktivizujícími metodami a technikami učení ve výuce. Bylo zjištěno, že aktivizující metody facilitují úspěšnost žáků ve slohovém projevu. U experimentální skupiny došlo k statisticky významnému nárůstu v počtu vět a významových větných dvojic.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.